Göm mig i ditt blickfång

Du är fristaden
där mitt behov av att gömma mig blir fyllt
genom att låta dig se på mig

Överlåtelse att
genomborras av det intakta
brista för att släppa in
det oföränderligt hela

Är färdig med försöken till att hålla ihop mig själv,
självcentreringen höll inte vad den lovade
Nu släpper jag mitt ego
som du så länge begärt
tyst och odramatiskt
Min blick vänds 90°
och jag känner direkt ditt värmande fokus slutas tätt omkring mig

"Du omsluter mig på alla sidor
och Du håller mig i Din hand

Du omsluter mig på alla sidor
och Du håller mig
i Din hand."


-

Spotify:
Gemenskap – Medley: Din Trofasta Kärlek, Du Omsluter Mig På Alla Sidor


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0